تصادف اتوبوس با تریلی در کرمانشاه یک فوتی و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان
سرخط خبرها

هیچ چیز درباره واکسن کرونا قطعی نیست

  • کد خبر: ۳۷۳۲۶
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
  • ۴
هیچ چیز درباره واکسن کرونا قطعی نیست
سخن‌گوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همان‌طور که هیچ چیز دیگری درباره ویروس کرونا قطعی نیست، ساخت واکسن آن نیز در ایران و سایر کشورها هنوز قطعی نشده است، اما از سایر کشورها در این زمینه عقب نیستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیما سادات لاری درباره واکسن کرونا افزود: ساخت واکسن کرونا مراحل مختلفی دارد و در حال حاضر سوالات فراوانی در زمینه ساخت واکسن کرونا در جهان وجود دارد که هنوز پاسخ داده نشده است.

 

وی بیان کرد: میزان دانسته‌های ما در برابر نادانسته‌ها در زمینه کرونا بسیار ناچیز است. این ویروس یک پدیده جدید محسوب می‌شود و هر روز ممکن است یک رفتار جدید از آن گزارش شود.

 

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: فعلا همه کشورها در حال تلاش برای ساخت واکسن کرونا هستند و هنوز به صورت قطعی به نتیجه نرسیده‌اند. البته ما با برخی از این کشورها مکاتباتی انجام داده‌ایم و تلاش می‌کنیم که همکاری‌های بین المللی برای ساخت واکسن را با توجه به زیرساخت‌های داخلی خود دنبال کنیم. در حال حاضر مهم این است که در زمینه ساخت واکسن کرونا از سایر کشورها عقب نیستیم و پابه‌پای آنها حرکت می‌کنیم.

 

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: اکنون نمی‌توان به طور قطعی درباره واکسن کرونا چیزی گفت زیرا حتی مشخص نیست که این واکسن تا چه مدت زمانی می‌تواند ایمنی بدهد و آیا به طور مثال همانند واکسن آنفلوآنزا باید هر سال یک بار تمدید شود. بسیاری از این سوالات پاسخ داده نشده و این اصلا عجیب نیست. زیرا با یک بیماری نوپدید در سطح جهان مواجه هستیم.

ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
شما استاد دادن خبر های مایوس کننده هستید
Mohamad
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
کاش این خانم رویه پست دیگه حتی بالاتربدن ولی سخنگونباشه ازوقتی اومده کرونا رکوردزده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
این همه تشنج ایجاد نکنیند. روسیه واکسن رو ساخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
شما امیدتون بخدا باشه همه چی درست میشه.همه چیز دست خداست
فقط انشاالله که بیشتر از این ظلم و جور و گرانی و نالایقی درکشور گسترش پیدا نکنه و خداترسی و رسیدگی به حال مردم‌بی نوا به جای گرونی و فشار اقتصادی وروحی وروانی رواج پیداکنه.ماباید به هم رحم کنیم تا خدا بهمون رحم کنه.این همه پول کشور داره پس این ایام‌انصافابزارینش برای درمان و واکسن کرونا و حداقل از رنج و استرس کرونا مردم‌رو نجات بدین.اگرم ساختش طول میکشه خب فعلا از روسیه بخرین پولش که هست خداروشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->